December 31, 2004

2004 i backspegeln: november

Inläggen från november känns, överlag, fortfarande aktuella och intressanta.

Rädslan håller på att försvinna.Det var viktigast i november. Kanske för att det nu ska göras pengar.

Höstens läsvärda artiklar om Internet fortsatte i november med Ubiquity in the Internet Age av Jeremy Zawodny.

Bloggen uppskattades tillräckligt för att länkas till från Telia Startsidan.

Eniro underpresterar på nätet. När Eniro tänker börja tjäna bra med pengar på sponsrade sökningar är fortfarande en öppen fråga.

MSN Music lanserade i Sverige och Kal bloggade utmärkt om det.

Observers lista över Sveriges tio inflytelserikaste bloggare publicerades.

En diskussion om mediaföretagens roll i en ny värld.

Fast storlek har sina fördelar.

Bonnier köpte Adlibirs. Bra komplement till köpet av Discshop.

Samt BloggForum, så klart. Och gudmundson.

No comments: